Megrendelés menete

A helyszíni felmérést alkalmával felvesszük a méreteket, megbeszéljük az igényeket, majd ezt követően pontosítjuk árajánlatunkat.

Amennyiben árajánlatunk megfelelő, elkészítjük a megrendelőlapot és a díjbekérőt az előleg befizetéséhez. A megrendelőlapot aláírva vissza kérjük elektrónikus formában, miután a dokumentum és az előleg beérkeztek elindítjuk a termék gyártatását. A megrendelőlap aláírásával egyidejűleg elfogadásre kerül az ÁSZF is!
A szerelés várható időpontját feltüntetjük a megrendelőlepon, amennyiben módosítás lenne ,azt e-mailben , vagy telefonon közöljük, amilyen hamar lehetséges.
A szerelés napján , átadást követően kerül sor a hátralék kiegyenlítésére, mely történhet;
- kézpénzben,
- átutalással,
- bankártyás fizetéssel a simple buisness alkalmazáson keresztül.
- bankártyás fizetéssel, terminálon keresztül.